فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  در مراسم افتتاح پروژه عمرانی عنوان کرد:

اولویت ما در کارهای جهادی هزینه کمتر و کاهش زمان  است

وی عنوان کرد: در کار جهادی هزینه‌ها  را به شدت کاهش دادیم، کار در بازده زمانی کمتری انجام شده، مشارکت مردمی رادر آن شاهد هستیم و نظارت  بر کاری که خود مردم انجام می‌دهند وجود دارد .
کد خبر: ۹۲۳۹۴۷۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،   فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  صبح امروز به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع(    پروژه‌های عمرانی ومحرومیت‌زدایی بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان را افتتاح کرد.

در این مراسم سردارمعروفی ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و گرامیداشت هفته بسیج سازندگی   اظهار داشت : امروز  جهادگران بسیج و سپاه توانستند با تلاش خود 139 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی را در 23 شهرستان استان  افتتاح کنند.

سردار معروفی تصریح کرد:  139 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی  در  کمتر از شش ماه در استان اجرایی شده است و  اعتبار این پروژه‌ها 2 میلیارد و 600 میلون تومان بوده است .که خوشبختانه این پروژه‌ها با هزینه 2 میلیارد و 250 میلیون تومان آماده شد.

وی عنوان کرد: در کار جهادی هزینه‌ها  را به شدت کاهش دادیم، کار در بازده زمانی کمتری انجام شده، مشارکت مردمی رادر آن شاهد هستیم و نظارت  بر کاری که خود مردم انجام می‌دهند وجود دارد .

سردار معروفی بیان داشت: آبرسانی به 5 شهرستان استان در قالب 13 پروژه، احیا و لایروبی قنوات در 4 شهرستان و در قالب 5 پروژه، استخر و ذخیره آب در یک شهرستان، تعمیر و ساخت مسجد و حسینیه در 4 شهرستان و در قالب 15 پروژه، انتقال آب و کانال انتقال آب در سه شهرستان و در قالب سه پروژه، ساخت خانه عالم در سه شهرستان و ساخت چهار باب، ساخت و تکمیل 53 خانه محرومان در 12 شهرستان، دو پروژه زمین ورزشی روباز در یک شهرستان، یک حمام عمومی،  36 سرویس بهداشتی در 7 شهرستان، ساخت یک باب غسالخانه، ساخت مدرسه سه مدرسه در سه شهرستان و ساخت 2 باب مسکن مددجویان کمیته امداد در یکی از شهرستان‌های استان را داریم که ظرف شش ماه ساخته و آماده افتتاح شدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  افزود: دشمنان انقلاب به دنبال براندازی نظام و ضربه زدن به قدرت و بزرگی ملت ایران هستند و ما همان طور که دشمن آنها هستیم دشمن واقعی فقر و محرومیت هم هستیم.

سردار معروفی خاطر نشان کرد: لازمه مبارزه با فقر و محرومیت نیازمند  این است که همه دست به دست هم داده تا شاهد ریشه‌کن شدن آن باشیم ، دولت، نهادهای انقلابی، خیران و مردم باید قرارگاهی کار کرده و با تفکر خدمت به مردم برای زدودن فقر نگاه جامع‌الاطراف داشته باشند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار